23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

100 dagar kvar <3

Kategori:




Idag är det 100 dagar tills det är beräknat att vårt barn tittar ut! Känns fortfarande helt overkligt att vi kommer få ett barn om 100 dagar! Är så otroligt lycklig över hur mitt liv blivit :-)

Idag var vi hos barnmorskan och Kega fick äntligen lyssna på barnets hjärta! Blir alltid lika pirrig när jag hör de, känns så mysigt! Tog även blodtryck och det var normalt, tog även blodprov (USCH!!!) för att kolla blodsocker och järnnivån och allt var helt normalt... sen mätes livmodern och jag låg strax över mittlinjen vilket oxå är normalt :-)
Kändes bra att veta att allt är som det ska!




Idag kom även snön vilket hundarna uppskattade haha de sprang runt som galningar i hundrastgården och busade i snön! Jag gjorde även årets första vurpa vilket just nu känns helt onödigt att göra i 7e månaden :-P har just nu ordentligt ont i svanskotan :-/ men landade iaf ganska mjukt på massa gräs och nysnö så de dämpade iaf fallet men nu behöver jag inte testa de igen!
Nu ligger jag nerbäddad i soffan och ska kolla så senaste Sons...

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: