23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Dålig uppdatering :/

Kategori:

Har vart alldeles för mycket på gång nu senaste tiden, jobbade precis hela helgen plus att jag i måndags blev av med ett av mina jobb (mitt enda fasta) för att min brukare byte bolag och det nya bolaget valde att inte anställa mig... Konstigt va? Vem vill inte anställa en tjej i 5e månaden?! :P Så det har vart kaos här hemma med mycket oro inför framtiden med pengar och sånt... Men efter att ha pratat med arbetsförmedlingen och försäkringskassan så känns livet lite enklare ...

Monstret i magen börjar kännas mer och mer för varje dag som går, börjar bli riktiga karate-kickar <3 Brukar ligga med handen på magen för att inte missa ngt hehe




Tog denna bild när jag och älsklingen var på konsert i domkyrkan i veckan, en väldigt mysig kväll och helt olikt oss hehe

over and out

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Åhh du är så fin! blir så glad så fort jag ser en bild på dig och magen :)

    2012-11-02 | 11:45:40

Kommentera inlägget här: