23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

1 år senare <3

Kategori: Allmänt

Idag så är det ett år sen kega frågade om jag ville va hans flickvän och jag svarade ja =)
Det har varit ett mkt intressant år, det bästa någonsin med kärlek i överflöd från nån som gör mig så lycklig!
men har även vart ett år med väldigt mycket drama, folk som försökt förstöra mellan oss och förklarat att vi kommer göra slut blablabla

Men vi har rest oss efter varje nerslag, starkare än någonsin =)
Vi är så olika som 2 människor kan bli men är endå så är vi galet synkade, vi tänker exakt samma saker och de händer dagligen  att vi säger samma saker samtidigt till något på tvn...
Och eftersom vi är så olika så har det blivit en del krockar men vi har lärt oss att leva med varandras egenheter och respektera varandra.

För ett år sen så trodde jag inte att jag skulle bo i en lägenhet med världens finaste sambo och vår underbara mongohund men jag hade inte velat ha det på ngt annat sätt =)
Jag är så otroligt lycklig över att ha hittat någon som gör mig så hel och som vill vara med mig resten av livet.

ser fram emot många underbara år med dig <3



over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: