23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

jag är världens lyckligaste!

Kategori: Allmänt

nu när våren kommit ordentligt så kommer ju även alla känslorna, och jag är fasiken nykär i min karljäkel =D
vi har ett mkt underligt förhållande vi två, tex jag såg nån film där de va ett par och killen dog och jag som är så jäkla lipsill ringer i tårar till Kega och säger men ilsken stämma "om du dör innan mig då blir jag verkligen SKITFÖRBANNAD på dig!!"... Den kommentaren har även dykt upp efter de tillfället, bara för att påminna honom lixom så han inte får för sig ngt! och härom kvällen låg vi i sängen och pratade och kom in på otrohet varav jag säger (med psykoblick enligt kega) " om du är otrogen, då blir jag skitförbannad!"... man måste ju säga de så att han vet de så de inte blir några missförstånd =P

Jag är verkligen så lycklig som hittat honom, som står ut med mig =P

den 25 maj får vi åka och träffa valparna för första gången =D ska bli så gaaalet kul! ser väldigt mkt fram emot vår lilla Tyra/Leia <3

Måste btw berätta om inatt! Jag låg uppe och kolla på Greys och off the map och sen när ja bölat färdigt (jag gråter ALLTID till sjukhus-serier) så ska jag krypa ner i vär 120 säng med en hund som ligger i fotändan och en karl som tar upp större delen av sängen, så jag ska på ngt sätt klättra över honom för att komma till min plats men när jag börjat klättra så måste jag ju pussa på honom eftersom han är så söt, då vaknar han, spärrar upp ögonen och jag ser paniken växa i hans ögon (jag sitter då grensle på honom och lutar mig fram över ansiktet), varav han lägger handerna runt min hals och puttar bort mig och ser livrädd ut! Då vaknar han och ser ist väldigt förvirrad ut =P min man har de inte lätt men en tjej som skrämmer livet ur honom på nätterna haha

Over and out!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken fin blogg Sandra! Kolla in med om du vill :) Hoppas allt är bra med dig! Kram Sofie

    2011-05-12 | 11:55:01
    Bloggadress: http://sofieeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: