23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

tjock och glad!

Kategori:

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen, sorry!

bjuder på en bild från vecka 28, börjar bli riktigt klumpig nu!




känner tydligare och tydligare rörelser och man ser tydligt utanpå oxå <3 vårat lilla sprattelmonster!

har tagit det väldigt lugnt senaste tiden, orkar inte alls lika mycket som tidigare. Har verkligen foglossningen from hell som gör mig handikappad på kvällarna och nätterna! Bara att ta sig ur sängen är en plåga och för att inte tala om att klä på och av sig! Blir helt slut och svettig av de haha Snacka om smidig som ett kylskåp :P

Har vart ute hos min syster i veckan och busat med mitt minsta syskonbarn Rasmus och ikväll ska jag ut och vara barnvakt åt mina två andra Eliot och Patricia, var längesen jag satt barnvakt åt dom! dock kommer dom sova typ när jag kommer dit men det är tanken som räknas hehe

Och i helgen blir det fullt upp! På lördagen fyller bästa morfar år och vi brukar alltid gå ett Luciatåg vi kusiner, dock inte ett vanligt utan vi klär ut oss! tex var jag och 3 kusiner en adventsljusstake för några år sen och förra året var jag en smältande snögubbe :-P men i år hinner jag inte vara med då Kegas föräldrar kommer ner över natten och flyger till Thailand på söndag så vi ska in till stan på kvällen och umgås med dom! Men vi åker ut på morgonen och grattar morfar, sen till Märsta och lämna hundarna hos bästa Elin med familj, sen möta upp svärisarna och åka till sthlm, sen tillbaka och sova på hotell i Märsta, sen på söndagen blir det sthlm igen och gå på stora sthlm, en jättestor hundutställning och efter det ska vi hämta hundarna i Märsta och ut till gottröra och fira min brorson som fyller år! Gissa vem som kommer somna ovaggad på kvällen sen haha

over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: