23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

livet som mamma <3

Kategori:

imorgon har världens bästa unge funnits på jordens yta i 11 veckor! Känns helt galet att idag för 11 veckor sen låg med värkar och känpade för att trycka ut honom...

Min förlossning är det häftigaste jag vart med om, kommer skriva mer om den när jag fått hem min journal från bb :)

Då Casper är ett väldigt lugnt och lättskött så har livet som mamma flytit på väldigt enkelt, han har sovit hela nätterna sen vi kom hem från bb, han vaknar 2-3 gånger för att äta och då ligger jag och ammar, så jag får sova mer nu än när jag va gravid hehe
Det är så otroligt häftigt och se hur casper utvecklas, hur han följer en med blicken och möter en med jordens största leende och när han
riktigt utstrålar med hela kroppen hur glad han blir så smälter man totalt <3
Kega börjar oxå kunna bli en större del av Caspers vardag när det inte är bara äta och sova som gäller utan nu börjar C bli mer nyfiken på omvärlden så nu kan jag få lite mer frihet på kvällarna :)

kort och gott så njuter jag verkligen av att vara mamma oxh känner hur min kärlek mot C växer och växer för varje dag!




mamman älskar sin Casper <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: