23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Work!

Kategori:

Jag jobbar ju honom vården på diverse gruppboenden och som personlig assistent och det är verkligen något jag älskar! Älskar att jobba med människor och kan jag samtidigt hjälpa nån till ett bättre liv så blir det ju bara bättre!
Idag har jag jobbat som personlig assistent för en kille jag inte jobbat så mycket med men jag trivs väldigt bra och speciellt såna dagar som idag hehe Vi började med att åka till habiliteringens bassäng och låg i bubbelpoolen i 1,5 timme innan vi begav oss ner på stan för att tillbringa kvällen på Olerys och äta god mat och kolla på hockey... sen begav vi oss hem och jag fick åka hem! skön dag med andra ord :-D

nu sitter jag på bussen hem och ska krypa ner i soffan och mysa med sambo och hundar <3
Kunde ju haft det värre!

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: