23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

jäkla bloggapp!

Kategori:

Hatar verkligen teknik och all dess tillbehör! Precis allt bara krånglar för mig...

Är redan i vecka 26 vilket är helt galet! Fattar inte att snart är vår bebis här <3 Det är full aktivitet i magen mest hela dagarna vilket är supermysigt hihi Kega har känt lite små sparkar i några veckor men det var först härom kvällen som han kände helt spontant när han låg med handen över min mage och monstret började kicka som tusan! Hans min var obetalbar <3

I måndags var jag på föräldrautbildning och vi var på besök på förlossningen, det var ett jätte intressant besök! Det bästa var på slutet när vi fick testa lustgasen haha snacka om lätt fylla! fast det läskiga var att jag domna bort i ansiktet och händerna så vet inte om de är nån hit under förlossningen... Iofs så kommer jag antagligen tacka och ta emot allt de ger mig när jag har ont haha




Kulan har växt ordentligt senaste tiden, vilken är både mysigt och lite småtungt! Mina revben är lite smått ihoppressade och har oftare och oftare halsbränna vilket inte alltid är så skönt :-P

Det var allt för denna gång!
Ta hand om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: