23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

snö å kallt!

Kategori: Allmänt

hur dum får man egentligen bli att man skaffar hund i november? vet ni hur jobbigt det är att klä på sig underställ, termobyxor,raggsockor, jacka,halsduk,mössa å vantar och världens klumpigaste skor PLUS att sätta på hundjäkeln ett täcke typ 5 ggr om dagen? kan säga att de e SKITjobbigt! jäkla kega å skaffa hund sådär... nu ligger hon iaf nöjd på golvet bredvid mig på jobbet och lägger blöta små fisar (eller rättare sagt brakskitar)... inte alls pinsamt när man har en kund och så lägger Jane av en riktigt smattrare, känns ju inte alls genomskinligt att ja skyller på hunden hehe

har haft världens mysigaste helg, jag å kega är såna jäkla svenssons hehe i fredags efter jobbet köpte vi pizza och bara myste hela kvällen förutom när vi klädde på oss underställ, termobyxor,raggsockor, jacka,halsduk,mössa å vantar och världens klumpigaste skor PLUS att vi satte på ett täcke på hundjäkeln  och gick en lång promis sen la vi oss för att kolla Toy Story,& på lördagen så jobba jag dag, sen gjorde vi klyftpotatis och fläskfile med beasås till mig och rödvinssås till karln sen klädde vi på oss underställ, termobyxor,raggsockor, jacka,halsduk,mössa å vantar och världens klumpigaste skor PLUS att vi satte på ett täcke på hundjäkeln och gick på ytterligare en långpromis innan vi la oss och kolla klart på Toy Story som vi inte orkade se klart på fredagskvällen, på söndagen va de meningen att vi skulle åka å shoppa men vi klädde på oss underställ, termobyxor,raggsockor, jacka,halsduk,mössa å vantar och världens klumpigaste skor PLUS att vi satte på ett täcke på hundjäkelnoch gick ut me hunden sen gjorde vi lite nödvändig shopping i märsta centrum sen gjorde vi klyftpotatis med kyckling, sen hade vi adventsmys  med saffransgifflar, pepparkakor och julmust som intogs i sängen till Beck- Levande begravd...

Så såg vår helg ut och jag  vill inte tillbringa mina helger på ngt annat sätt, älskar verkligen att vara "Torr och tråkig" med personen jag älskar <3





Btw så löper Jane nu och hon hatar den vanliga saken man har bindor i så vi kör helt enkelt på barntrosor... hon är mkt missnöjd på oss hehe


over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: