23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

13 oktober

Kategori: Allmänt

så länge de blogg-suget höll i sig =P ja lovar att jag ska försöka bli bättre...

en liten update:
I lördags så var jag barnvakt åt rallysally och hennes storasyter tuva =) en mkt mysig fredag& lördag-kväll och kom hem i någorlunda tid så man hann me lite mys =)
Det bästa var på lördagen när jag & älsk hade bestämt att vi skulle åka till sthlm och gå i gamla stan & mysa innan jag var barnvakt men eftersom vi är sämst så sluta de med att vi först gick ut, hann 300m sen vände vi för att jag glömde min medicin sen hann vi hela vägen ner till stationen då Kega upptäckte att han glömt sitt visa-kort hemma så vi gick tillbaka och då bestämde vi oss för att bara åka till eurostop men de sluta med att vi gick på Carmen i märsta och köpte lakan & gick en snabbis på willys innan vi kröp ner i sängen för att se en film...
Vi är verkligen sämst haha



Här är det underbara gänget som jag var ute på turné med förra hösten och jag var barnflicka =)

hann med att träffa min tatuerare i helgen och fick sen en liten glimt  av min nya tatuering som ska sitta i ljumsken, kmr bli gryyyymt snyggt!!

längtar som faan tills i helgen då jag fyller år =D ska ut med några kompisar på lördag, blir mysig middag och sen utgång.. Är så jäkla skönt att jag inte dricker,jag slipper oroa mig för att bara bakis och få heeela söndagen förstörd.. det som är synd och som alla hatar mig för är att jag inte har körkort så jag kan inte vara fylle-chaffis hehe ja skulle ju kunna bli rik på att vara fylle-chaffis så jag kanske borde skaffa ett sånt där kort iaf.. plus att kega har lovat att fria till mig när jag skaffat de =D AHA nu kan du inte luras älskling, nu står det på bloggen!! MOHAHA

Allt flyter på nu, den 1 januari så får vi flytta in i VÅR nya lägenhet i märsta och Jag fick vikariat på ett dagis i märsta, iofs bara 2 dagar men hoppas att det leder till fler dagar, behöver lite ombyte nu känner jag...

nee ska jag återvänta till jobbet kanske... =)

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: