23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

helgens händelser =)

Kategori: Allmänt

var ju och klippte mig i torsdags, blev ungefär som bilden jag har på headern, och blev mkt nöjd! så skönt att äntligen få vara korthårig igen! Sen på fredagen flög min svärföräldrar ner från gällivare och skulle stanna över helgen... på fredagen gick vi och åt på på en mongolisk resturang och gick sedan på bio och såg The American och FY FAN så jävla dålig den va!! I slutet av filmen fick jag nästan panik och bara ville springa ut från salongen men som en duktig flicka satt jag kvar...
Dagen efter gick vi runt i gamla stan och tittade och sen gick vi ner i en källare där dom gömt ett mysig fik så där satt vi en stund. Sen gick jag och Solvei och shoppade lite innan vi skulle gå på bio och denna gång blev de Inception, en mkt häftig film! vi kom hem i någorlunda bra tid den kvälen så vi kröp upp i sängen med lite godis och mös framför My best friends girl... I söndags åkte vi hem till gottrör några timmar mitt på dagen för att kolla lite grejer som jag hade hemma och så tog jag me mig lite mer kläder, har tröttnat på dom jag har i lägenheten hehe sen när vi kom hem så gjorde vi en jätte god lasange med morotskaka till efterrätt och min morotskaka kan vara den godaste i världen! JObbade heldag igår, vilket innebär från 10.45 till 22.15 och den dagen gick låååångsamt! men tillslut fick jag gå hem och sova =) Sitter på jobbet nu och väntar på att alla dumma kunder kmr med sina dumma frågor som är helt självklara! Och ikväll blir det att sitta i tattoo-studion och kolla när petter ska karva in lite grejer i kegas arm och ska även få se min nya som jag förhoppningsvis får göra snart :D tatueringsberoende? CHECK!
På torsdag är det dags för Rimbo Marknad, sveriges största endagsmarknad och då ska de banne mig köpas nya strumpor! alla som går på marknaden vet vad jag talar om :P

sen måste jag vara avsluta detta inlägg med en ASABRA nyhet! min fina barndomskompis Pippi har en liten knodd i magen =) Jag och Pippi har hittat på så mkt knasiga grejer när vi va små, allt från övernattningar på höloftet/bastun/i bilar mm vi har fått några skrattanfall i våra dagar iaf =)



Jag och pippiluren 2004 tror jag



och detta va en gaalen vinkväll i december förra året ;P

Pippi, Jag tror att du kmr bli en asgrym mamma och lätt bland de snyggaste mammorna jag känner ;)


over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: