23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

vilken jävla skit dag...

Kategori: Allmänt

Idag är ingen bra dag alls.
Idag är det 6 år sen jag satt och höll min pappa i handen då han tog sina sista andetag.
Jag var bara 15 år då.

Om det finns en Gud där uppe så ska jag seriöst ge honom en rejäl omgång stryk den dagen jag dör.

När min syster gifte sig den 4 september kom min farfar fram till mig och berättade att han haft en dröm samma natt. Han hade drömt att jag och pappa kom till bröllopet hand i hand... det som gör mig så jävla arg är att det aldrig kommer att hända! Min pappa får aldrig se sina barn växa upp och gifta sig och skaffa familjer, han kommer aldrig få se sina barnbarn växa upp! Och vi som blev lämnade kvar får leva resten av livet med ett hål i hjärtat, ett hål som aldrig riktigt kan fyllas...

En stor och viktigt del av våra liv togs ifrån oss den 20 oktober 2004.

R.IP Lelle Melén född 560425 och blev tagen ifrån oss  alldeles för tidigt 041020.

Jag blir lika stolt varje gång nån säger att jag ser ut som dig och jag saknar dig så det gör ont varje gång jag tänker på dig, får tårar i ögonon så fort jag känner pipdoft.


Jag saknar dig pappa <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3

    2010-10-20 | 12:05:15
  • maja-Style & Life by Leia säger:

    Ja att det finns en mening med allt verkar många gånger väldigt icke sant...



    kramar

    2010-10-27 | 13:59:37
    Bloggadress: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här: