23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Är det fullmåne tro?

Kategori: Allmänt

Kunde absolut inte somna inatt,låg å titta på gossip girl,blev astrött,stängde ner datan å blev skitpigg...som vanligt! Som tur var har ja en mysig karln som till slut vaggade mig tills sömms med sina snarkningar <3
längtar som faan till den 30 sept! då ska ja äntligen få klippa mig =D har så jäkla långt hår nu så ja håller på att bli galen! när ja satt i sängen i förrgår så kunde ja faktiskt KÄNNA håret på ryggen! Det har ja inte kunnat göra sen ja klippte av mig håret dagen innan fotograferingen sista året på gymnasiet.


 

Funderar på en liknade sån här frisyr nu fast med lite mer längd i fram så ja inte ser allt för mkt ut som en pojke å inte lika sönderblonderad, been there done that! fast saknar nog mitt silvriga hår, kmr nog bli de minst en gång till i livet, så att ja lär mig hur hysteriskt jobbigt det egentligen är att hålla reda på =P





Har haft en del hårfärger å de där är bara från förra året! Tycker om att leka med färger å frisyrer =)

Hmm undrar om jag ska återgå till jobbet? är iofs skittråkigt men saker som måste göras..

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: