23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

En ny början

Kategori: Allmänt

satt å läste igenom min blogg nyss å kom på att ja fan va lite sugen på att börja igen =)
tog bort alla gamla inlägg,för mkt smärta och dåliga minnen och inget jag vill föra vidare i framtiden.

Det som hgar hänt sen sist är att jag har skaffat mig en karl,en charmig norrlänning vid namn Kennet "Kega" Keränen, som jag även i stort sätt bor med i ett kollektiv med 3 andra galna norrläningar i Märsta. Jobbar även här på en videobutik i centrum, tar väl 2 min att gå till jobbet hehe Gör inte så mkt om dagarna annars än att jobba, har fått lägga av med dansen eftersom det är fel dagar och för långt å sent att pendla men mina barngrupper inom kyrkan har jag kvar. Jobbar även fortfarande för skådespelarparet som jag jobba för förra november och ska jobba lite för dom i höst när dom har föreställningar. Kommer att bli mys! måste spara så mkt pengar som möjligt eftersom jag och karln med familj ska åka till brasilien den 21 december & kmr hem den 7 januari, skiter i den svenska julen! Kmr iofs att sakna frukosten hos mormor & morfar men inte så mkt att göra åt :/



Jag och min älskling på min systers bröllop <3



han kan vara bland det bästa somhänt mig faktiskt =)


aja nu ska jag återgå till jobbet men jag lovar att återkomma inom en snar framtid =)

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: