23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet, fick min snälla chef att byta pass med mig idag så ja slapp jobba kvällen efter att jag tagit 2 av hennes pass denna vecka så ikväll blir det mass-dejt i upplandsväsby med bowling =) på måndag 11.30 blir det även en tatuering med C i märsta, men vete fan vad jag ska sätta den.. =/ får klura på de! var även och kollade på en lägenhet igår med Älsk, en helt nybyggd 1a i märsta... gick hem och funderade och jag tror att vi kmr ta den, även om det är kul att bo me massa männskor så vill ja nog hellre ha ngt eget  även om det är litet... satt iaf och kollade på på möbler på nätet och blev helt kär i en hyllserie som jag tror vi kmr satsa på =)

så det är mkt saker som händer nästa vecka, tattoo på måndag, klippning på tordags och svärföräldrarna flyger ner på fredag och stannar över helgen... mys mys

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: