23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

hårångest!

Kategori: Allmänt

ska klippa mig om en vecka och som vanligt börjar jag komma på andra tankar! är ju sjukt sugen på en kort och rufsig/busig/lättskött frisyr, har tröttnat på att behöva platta håret varje dag.. vill bara kunna gå upp å rufsa till de så är jag färdig! så funderar mellan på en page-aktig frisyr med rufs i bak och lugg, samma frisyr som jag har på headern, annars blir de den pink-likande frisyren ja skrev om häromdan =)

What to do!?

Med inspiration från mitt hyllnings-inlägg igår så blir det en ny tattoo, förhoppningsvis nästa vecka =D ska nog gå till tricky6 här i märsta  och kolla upp priser lite... Vill Gadda nu!

nee nu frukost!

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: