23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

heldag woop woop!

Kategori: Allmänt

kom på igår när jag va på jobbet att jag egentligen inte borde jobba alls på tisdagar.. alla människor som kmr in på tisdagar när vi har tisdagshalvan är till 99% dumma i huvudet...men det är bara min åsikt =P Är så sjukt trött idag, förstår inte hur fan jag sdka palla att jobba till 22.15 ikväll =( funderar på att fråga sally om hon har lust att ta några timmar ikväll, känns som att ja börjar bli sjuk oxå, IGEN! älskling ahr legat sjuk i några dagar nu & jag tror banne mig att karljäkeln har smittat mig! *muttermutter* imorn blir de klippning... och har fortfarande inte kommit på vad fan juags ka göra med håret! jag får raka av mig det helt enkelt... känns som att detta kmr bli en lååååååång dag...

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: