23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

jobb en seeeg söndag =(

Kategori: Allmänt

sitter på jobbet & är galet seg =( har vart nere hela dagen, vet inte vad som försigår egentligen.. kan de vara att ja är lite höstdeppig kanske? tur att jag har Kega iaf som vet exakt vad som krävs när jag är lite nere, älskar dig gubben!

Längtar som faaan tills imorgon, då ska ja och C gadda oss hos petter =D och har äntligen bestämt vad det blir i min pusselbit, nämligen en sko (såklart!!) och orden love live laugh... stämmer in ganska bra på mig tycker jag :D
sen så önskar jag mig en tatuering i födelsedagspresent så jag kan få göra mitt timglas på sidan/revbenen... kmr göra sjuuuukt ont men tror att de kan bli galet snyggt oxå.. annars hamnar den nog på underarmen, vilket min mor absolut inte kmr att godkänna :P desto större anledning att göra den där alltså hehe

nee undrar om ja ska kolla lite på gossip girl å lätta lite på stämningen i mitt huvud just nu.. saknar Kega så det gör ont =( *toffel*

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: