23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

jobbjobbjobb!

Kategori: Allmänt

kom precis & avlöste rallysally på jobbet, sitter nu och väntar på att glee ska laddas upp så jag kan kolla på nya säsongen =D Glee i mitt <3 hehe här även bokad flygbiljetter till gällivare den 28 oktober för nya ruffriders-filmen! hade grymt kul förra året och hoppas de blir lika grymt i år! ska bo med älsklingen hemma hos svärföräldrarna och förhoppningsvis rensa lite bland hans saker =) på tal om älsklingen, jag överraskade honom idag med en liten festmåltid ;) han kom hem till en god pasta/kycklingpasta med en toast skagen som förrätt och en taramisu till efterrätt.. OCH hans 2 favorit öl stod självklart kalla bredvid maten hehe kan hända att jag är vääääärldens bästa flickvän =D sitter och hoppas på att min chef ska ringa och säga att hon kan ta mitt kvällspass på fredag så ja akn jobba dag ist, känner att min kropp å knopp skulle behöva  lite längre ledigt i helgen... min älskade storasyster fyller nämligen år i helgen så vi ska hem till gottröra och fira henne  så då kan de vara lite skönt med lite ledighet iaf...

  

detta är min underbara storasyster och hennes man! dom gifte sig den 4 sept och jag och lillsyrran sjöng för dom! en mkt bra och underbar dag som tyvärr tog slut alldeles för fort för att jag hade en sån grym huvudvärk =( men iaf, linda-lee hade en bra dag och då hade alla vi andra en bra dag <3

Glee time! Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: