23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

nyvaken..

Kategori: Allmänt

efter jobbet igår var jag på det värsta humöret på lääänge! hade såna idiotiska kunder så jag hoppas att dom skämtade annars tycker jag synd om dom för dom måste ha vart lätt efterblivna! (kan tilläggas att de va en släng av pms inblandat =P ) kom hem å hade den den snällaste pojkvännen i världen, han vet precis när han ska skratta åt mig när jag är fånig och när han bara ska krama mig... TACK & LOV för honom! <3
Idag ska jag jobba mitt 7e pass på 6 dagar, jobba ett dubbelpass i måndags & jag var heeelt död efter det! så ja va ju sjukt trött & somnade ganska så snällt efter en liten släng av övertrötthet...
ligger i sängen nuoch funderar på att gå & fusk-sola innan älsklingen kmr hem så vi hinner mysa lite innan jag går till jobbet.... beställde lite underkläder från bonprix igår, dom hade min storlek =O så det blev en snygg röd/svart bh och en svart bikini, hoppashopashoppas jag kan ha dom!





om jag kan ha bikinin så kommer jag använda den i deta underbara land : Brasilien =D

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: