23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

de rullar....

Kategori: Allmänt

idag är sista dagen på boxx på typ 2 veckor =O  imorn bär de av till markaryd för mindre roliga saker =/ ska säga hej då till fina kusin Jörgen som nu sitter på ett moln med pappa å snackar skit å dricker bärs....

kmr hem på torsdag och då skulle de visst vara fullt hus me kompisar till kega =)  på fredag blir de jobb på dagis sen får vi se om de bär av till gottis lr ikea på kvällen, på lördagen så åker ja ut till skederid för ledarhäng med världens bästa ledare! kmr nog bli måååånga skratt den helgen hehe sen fyller ju faktiskt tanten år på söndag oxå så de lär ju bli nå tårta lr skit hehe
 sen blir de jobb på dagis hela veckan efter, ska bli såååå skönt med ett jobb med normala tider så jag å älsk har samma dygnsrytm =)
 

sen har ja fått ett litet barnvkatsjobb här i märsta =D de brukar komma in en kvinna tll mig å vu brukar stå å prata skit  och idag fick hon reda på att ja jobba på dagis och så fråga hon om ja va sugen på att sitta barnvakt åt hennes barn och varför inte? lite extra cash e ju aldrig fel =)

 allt rullar på som sagt =)



Tack för att du finns älskling <3
vad skulle jag göra utan dig?
du som alltid orkar stå ut me mitt gnäll =P
Du är mitt allt <3

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: