23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

äntligen sommarvärme!

Kategori: Allmänt

Har vart ledig hela helgen, mycket behövligt oc skönt! har tillbringat nästan hela helgen utomhus, får passa på när jag är ledig dagtid...

Idag börjar min väg mot ett smalare liv! har gått upp ca 10-12 kg sen jag träffa kega och nu får de vara slut me de! mitt mål är att gå ner MINST 10 kg vilket inte borde vara så svårt med shakerna och motion =) ska under tiden jag gör detta kolla in bra och hälsomsam mat  till efter dieten så vi inte faller in i vårt gamla mönster!
Mitt mål är inte att bli smal, jag kommer aldrig att bli de heller men jag vill ha kurmorna på rätt ställe och bli fastare...  uppdateringar kommer att komma =P
 
 Såhär vill ja se ut!

håller på att tagga till inför helgen oxå, då blir de Bandit-båten! PAAAARTY!

over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: