23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Hundjäkel...

Kategori: Allmänt

Har haft Jane me mig på jobbet i 2 dagar nu, har även haft med hennes hundkorg så hon kan gå och lägga sig när hon tröttnar på kunderna... En sak som de flesta hundägare vet är att hundar är förjävliga på att lägga riktiga mördar-rökare och då kan vi säga att Jane nog skulle kunna vinna vilket Prutt-OS som helst!
Och för henne spelar de ju inge roll om främmande hör henne och det är självklart att hon alltid passar på att lägga en högljud stink-dödare precis när de står en kund vid kassan och eftersom hundkorgen står gömd under disken så syns hon inte, vilket ofta leder till en pinsam tystnad mellan mig och kunderna medan stanken sprider sig, varav jag piper fram med lite rodnande kinder "ehh de va hunden"...
Hundjäkeln som inte syns överhuvudtaget!
Undrar vad de stakars kunderna tror om mig egentligen?
Antagligen att jag har nån tarmsjukdom som gör att jag inte kan hålla fisarna för mig själv...

jäkla hund!


Over and out!

Kommentarer

  • E säger:

    hahahha! jag lider med dig :P

    2011-05-06 | 11:56:18

Kommentera inlägget här: