23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Liten Systers födelsedag =D

Kategori: Allmänt

Idag fyller min väldigt söta lillasyster hela 19 år! =O börjar känna mig vääääldigt gammal nu, alla som är yngre än mig börjar bli alldeles för gamla... inte riktigt nöjd!
men vi ska iaf ut till mor idag och fira henne och sen får vi se va helgen bjuder på, de finns en risk att det blir tak-bygge då taket på min mors hus håller på att rasa in så kan de hända att vi blir där...

Va ledig igår på dagen för första gången på evigheter! hade e de mys me jane hemma och gick å fixa mina naglar hos kattis, vilket verkligen behövdes! Nästa helg så blir de bandit-båten me älsk+ annat löst folk, kmr nog att bli vääääldigt roligt =D ser jävligt mkt fram emot de!

Nästa vecka så börjar mitt & älsk nya liv, vi ska ha fat-camp hemma hos oss! minst 10 kg ska försvinnan från denna kroppshydda, gärna 15 om ja överlever =P Vi påbörjar campen mot beach-11 lite sent men hellre sent än aldrig! Min drömkropp e typ beyonces & Shakira! kurvig men kurvorna sitter där dom sitter! Jag vet dock att jag aldrig kmr få deras rumpa men jag ska göra mitt bästa !


over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: