23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

usch för detta väser!

Kategori: Allmänt

det är galet hur vädret kan påverka ens humör så jäkla mkt! känner inte alls för att vara uppe ur sängen idag men men...

I helgen va de ju den efterlängtade Bandit-kryssningen! Och även om jag va lite smånervös eftersom jag inte kände någon utom Kega och Lars så blev jag positivt överraskad av alla underbara människor som åkte med! Det var längesen jag hade så roligt,vi skrattade nonstop och hade det helt enkeltunderbart <3 Att lyssna på några band blev det inte så mkt av dock, vi tillbringa typ all tid nere i hytterna och bara njöt av varandras sällskap, jag blev nog lite kär i hela gänget hihi och har nog fått vänner för livet hoppas jag!
Jag var som vanligt nykter, men det var ingen som märkte det förens jag sa att jag faktiskt inte druckigt en droppe, jag har bara förmågan att vara lika mongo som alla andra även fast jag är nykter och för första gången så träffade jag människor som faktiskt respekterade det och det va inte någon som tjata att jag skulle dricka lr ngt, dom sa snarare att dom va grymt imponerad av mig som klarade av att va så som jag är utan alkhol =)

Tack alla fina som var med på kryssningen, det får banne mig bli vår nya tradition!

Ps en liten uppdatering om dieten, - 3,5 kg och - 5 cm i midjan!
Me like!


Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: