23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

I-landsproblem?

Kategori: Allmänt

sitter på jobbet och funderar vad jag ska ta tag i nu, sen jag blev butikschef har jag kappt haft tid att sitta framför datan =P tyvärr tär de ganksa mkt på mig, jag ahr bara jobbat här i mindre än 1 år och helt plötsligt fick jag allt ansvar i butiken... Men samtidigt tycker jag om det, det är en stor utmaning och jag tycker om all positiv feedback jag får... och nu senaste månaden har det typ bara vart jag och jimpan som arbatat i butiken och gjort väldigt stora förändringar, vilket har behövts! och nu på torsdag kommer en kille som heter Oskar hit och ska gå inlärning med mig, han känns väldigt bra och jag tror han kommer passa in väldigt bra här =) den 10 maj kommer även en tjej som heter Emely tillbaka och ska jobba här, behövs folk som kan sina grejer, plus att hon kan nog avlasta mig ganska mkt...

Den 29/4 föddes 9 valpar i kenneln Eastzone och igår betalade vi handpenningen på 2500 för en tik så runt midsommar får vi hem vår nya familjemedlem =D Vi ser jääääätte mkt fram emot de, ska bi så kul!



Nånstan i denna hög ligger vår blivande familjemedlem <3

har vart mkt strul me jane förra veckan då hon hamnade i slagsmål med en Pitbull-tik och de blev ganska så hårdhänt =/ allt va ett stort missförstånd, dom busade jätte bra i typ 5-10 min och sen gick ngt snett så dom rök ihop och de blev en del blodspillan...  men direkt efter skulle dom börja busa iden så de va inge fel så, den andra hunden skydda bara lill-dottern den andra ägaren hade me sig och eftersom den hnden stod närmast mig när hon blev arg så skydda jane mig så allt blev bara så fel =/  den de sluta ganksa gott iaf, Jane får iofs på antibiotika och smärtstillande för ett bet hon fick på benet men hon läker väldigt bra =)

Annars är allt frid och fröjd, har börjat träna lite igen me Sally, vi e ute och power-walkar (med stavar) och har även börjat simma, känns skönt att sätta kroppen i rörelse igen!

Känns att våren är på gång, det pirrar i magen när jag kollar på min underbara sambo, är så lycklig för att han är min och för att han står ut med mig!

Framtiden ser väldigt ljus ut =)

over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: