23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Ny vecka igen <3

Kategori:

Efter ultraljudet så fick vi ju ett nytt bf-datum; 9 mars så då ändrades ju även dagen när vi går in i en ny vecka från måndag till lördag så egentligen gick vi in i en ny vecka i lördags meeeen jag va lite stressad i lördags då jag bakade hela dagen :P




Inte så superstor skillnad nu senaste veckan så de kanske lugnar sig nu ett tag :) Kände även bebisen sparkas väldigt tydligt imorse, kändes sååå jäkla mysigt! Vill ha bebismys nuuuu!!

Hade födelsedagsfika för mig i söndags då jag fyller år på onsdag så det var full rulle en stund där på dagen & det märks väldigt tydligt att man inte är lika pigg i kroppen som för ett par månader sen, dog i soffan när allt främmande åkt haha



Dessa köpte även Kega när han var i stan i lördags... Tror minsann det är nån annan som oxå börjar längta väldigt mkt nu efter den lilla varelsen i min mage <3

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: