23-årig tjej boende i uppsala med sambo, vår underbara son född 130307 och två hundar <3

Vecka 21

Kategori:

Idag går vi in i en ny vecka här hemma :D
*
*


*
Den har ju växt en del iaf och det känns verkligen! Börjar bli klumpig och idag har jag haft riktig växtvärk så nu blir det soffläge resten av kvällen!
*
Idag är det även typ årets sämsta dag... Det är 8 år sen min pappa somnade in efter att ha kämpat och förlorat kampen mot cancer, 48 år gammal :( Helt ofattbart att det redan gått så lång tid! Men jag vet att han kommer vara världens bästa skyddsängel mot sprattel-monstret som växer i mig nu och mina barn ska alltid få höra att deras morfar är en ängel som alltid har koll på dom <3 Jag vet iaf att han sitter och tittar på oss och redan är en väldigt stolt morfar redan nu...

over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: